Hviezdy rozhodujú! Ukážte vaše recenzie zákazníkom

Hviezdy rozhodujú - zbierajte pozitívne recencie a zvýšte si kredit

Dnešní zákazníci si čoraz viac vyberajú podniky na základe hodnotení. Preto sme aj my v Booqme pridali novú funkciu recenzií do vášho rezervačného systému, aby ste nielen získali spätnú väzbu ale tiež zvýšili dôveru svojich zákazníkov a získali pre svoje podnikanie lepší kredit.

Ako to funguje?

1. Zobrazenie recenzií

Vaši zákazníci teraz môžu vidieť recenzie ostatných zákazníkov priamo na vašej stránke. Táto nová funkcia je pre vás veľmi výhodná, nakoľko recenzie vytvárajú dôveru a môžu prilákať nových zákazníkov.

Recenzie

2. Možnosť zapnúť/vypnúť recenzie

Môžete si zvoliť, či na svojej rezervačnej stránke chcete zobraziť recenzie alebo nie. Nastavenie tejto možnosti je jednoduché. Stačí ísť do sekcie „Rezervačný formulár“, potom „Upraviť formulár" a tam nájdete možnosť „Zobraziť recenzie." Stačí túto voľbu zapnúť a recenzie sa začnú zobrazovať na vašej stránke.

3. Skrytie nevhodných recenzií

Nebudete musieť zverejňovať všetky recenzie. Ak sa objavia nevhodné texty alebo neprimerané hodnotenia, môžete ich jednoducho skryť. Túto funkciu nájdete v sekcii „Hodnotenia."

4. Testovací režim a plán BUSINESS

Aktuálne je táto funkcia k dispozícii pre všetkých v testovacom režime. Neskôr bude zaradená do balíka BUSINESS, takže si ju budete môcť ľahko pridať do svojho rezervačného systému.

5. Frekvencia recenzií

Chcete, aby vaši stáli zákazníci hodnotili vašu službu pravidelne? Teraz to môžete nastaviť! S novou funkcionalitou od Booqme môžete určiť, ako často bude zákazníkom zasielaná výzva na hodnotenie služby. Týmto spôsobom budete mať pravidelný prístup k spätným väzbám od vašich zákazníkov.

Pravidelné recenzie? S rezervačným systémom Booqme si to môžete jednoducho nastaviť!

Tieto nové funkcie sú skvelým spôsobom, ako posilniť dôveru zákazníkov a zlepšiť kvalitu vašich služieb.

Zvýšte s novinkou od Booqme úroveň vašej firmy!

Tamás Baráth 17.10.2023

Rezervačný systém aj vo vašom podnikaní?